Zwroty i reklamacje

Zwroty

Umożliwiamy 14 dni kalendarzowych na zwrot produktów. W celu realizacji zwrotu, prosimy o pobranie, wypełnienie, a następnie odesłanie formularza zwrotu dostępnego pod poniższym adresem [LINK].

Formularz powinien zostać umieszczony wraz z produktami w przesyłce zwrotnej, którą należy nadać bezpośrednio na adres:

Store It/Touches sp. z o.o.
ul. Omłotowa 23
94-251 Łódź
+48 517 943 455

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji produktu należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny pod poniższym adresem [LINK], a następnie przesłać go* wraz z reklamowanymi produktami bezpośrednio na adres:

Touches sp. z o.o.
ul. Stępińska 22/30 lok. 204
00-739 Warszawa
+48 889 176 447

*Bardzo prosimy o nadanie paczki z reklamowanym produktem za pośrednictwem innej firmy kurierskiej niż Poczta.