Zwroty i reklamacje

Zwroty

Umożliwiamy 14 dni kalendarzowych na zwrot produktów. W celu realizacji zwrotu, prosimy o pobranie, wypełnienie, a następnie odesłanie formularza zwrotu dostępnego pod poniższym adresem [LINK].

Formularz powinien zostać umieszczony wraz z produktami w przesyłce zwrotnej, którą należy przesłać do nas jednym z dwóch możliwych sposobów:

  1. korzystając z usługi Wygodne Zwroty pod poniższym adresem [LINK], nadając przesyłkę w tym serwisie,
  2. lub wysłać paczkę na adres:
    Store It/Touches sp. z o.o.
    ul. Omłotowa 23
    94-251 Łódź
    +48 517 943 455

Zwrot środków następuje tym samym sposobem w jaki zostało opłacone zamówienie. 

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji produktu należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny pod poniższym adresem [LINK], a następnie przesłać go wraz z reklamowanymi produktami jednym z dwóch możliwych sposobów:

  1. korzystając z usługi Wygodne Zwroty pod poniższym adresem [LINK], nadając przesyłkę w tym serwisie,
  2. lub wysłać paczkę na adres*/**:
    Touches sp. z o.o.
    ul. Starogardzka 16A
    83-010 Straszyn
    +48 889 176 447

*Bardzo prosimy o nadanie paczki z reklamowanym produktem za pośrednictwem innej firmy kurierskiej niż Poczta.

**Paczki nadane Za pobraniem lub do odbioru w Paczkomacie nie zostaną odebrane i wrócą do Nadawcy.