Regulamin sklepu internetowego

§ 1
DEFINICJE

 

  1. Regulamin – niniejszy regulamin, który określa zasady sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
  2. Sklep Internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem: touches.pl
  3. Sprzedawca – TOUCHES sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul.  Aleja Komisji Edukacji Narodowej 51 / 51 02-797 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001032612, NIP: 9512566991, BDO: 000626594;
  4. Kupujący – osoba fizyczna, w tym Konsument, Przedsiębiorca na prawach Konsumenta i Przedsiębiorca, który posiada zdolność do czynności prawnych albo osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego, w tym w szczególności dokonujący zakupów w Sklepie Internetowym;
  5. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego Umowę Sprzedaży niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  6. Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – Kupujący będący osobą fizyczną, korzystającym ze Sklepu Internetowego, w tym w szczególności dokonujący zakupów w Sklepie Internetowym związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, jednakże nieposiadającą charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej (PKD) wskazanej w CEIDG,
  7. Przedsiębiorca – Kupujący będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną niebędącą osobą prawną posiadającą zdolność prawną, wykonującą we własnym imieniu działalność gospodarczą;
  8. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta między Kupującym a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
  9. Produkt/Produkty – produkt/produkty dostępny/-e w Sklepie Internetowym;
  10. Koszyk – narzędzie Sklepu Internetowego, przy pomocy którego Kupujący ma możliwość wyświetlenia wybranych przez siebie Produktów do zakupu oraz umożliwia dokonywanie zmian w Zamówieniu;
  11. Cena – ostateczna cena, którą Kupujący zobowiązuje się zapłacić za Produkty, uwzględniająca ewentualny Rabat, z wyłączeniem kosztów dostawy lub opłat związanych z wybraną metodą płatności;
  12. Rabat – rabat udzielany przez Sprzedawcę Kupującemu podczas składania Zamówienia w Sklepie Internetowym;
  13. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego składane przez Formularz Zamówienia, którego złożenie zmierza bezpośrednio do dokonania zakupów w Sklepie Internetowym i zawarcia Umowy Sprzedaży;
  14. Formularz Zamówienia – formularz w Sklepie Internetowym, przy pomocy którego składane jest Zamówienie, w którym to ujawnione są Produkty dodane do Koszyka, a także określone są niektóre warunki Umowy Sprzedaży, w szczególności adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, formy płatności;
  15. Formularz kontaktowy – usługa polegająca na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na stronie Sklepu Internetowego wiadomości do Sprzedawcy;
  16. Formularz Reklamacyjny – Formularz w Sklepie Internetowym, przy pomocy którego składana jest reklamacja;
  17. Formularz Odstąpienia – Formularz w Sklepie Internetowym, przy pomocy którego składane jest oświadczenie Konsumenta albo Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
  18. Regulamin Newslettera – regulamin, którego aktualna wersja dostępna jest pod adresem: touches.pl
  19. Usługi nieodpłatne – usługi określone w § 10 ust. 1 Regulaminu.
§ 2
PRODUKTY
  1. W Sklepie Internetowym oferowane są wyłącznie Produkty stanowiące własność Sprzedawcy.
  2. Zdjęcia Produktów w Sklepie Internetowym mogą odbiegać od ich rzeczywistego wyglądu, w szczególności w zakresie kolorów.
  3. W Sklepie Internetowym znajdują się informacje o właściwościach Produktów, w tym materiale, z których jest wykonane.
  4. W Sklepie Internetowym obok danego Produktu znajduje się informacja o zakresie dostępnych rozmiarów.
  5. Zamawiając Produkt Kupujący wybiera na własne ryzyko rozmiar, kolor, liczbę sztuk, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje.
  6. W Sklepie Internetowym obok danego Produktu znajduje się informacja o tym czy jest on dostępny. Przedmiotem Zamówienia mogą być tylko Produkty określone jako dostępne.
  7. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam Produkt przez więcej niż jednego Kupującego, może zdarzyć się, że Produkt nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Kupujący, który złożył Zamówienie później zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania Zamówienia.
  8. Sprzedawca w ramach Sklepu Internetowego udostępnia Produkty do sprzedaży, co jednak nie stanowo oferty zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego.
  9. Produkty dostępne w Sklepie Internetowym, które stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegają ochronie prawnej i stanowią własność intelektualną Sprzedawcy. Kupujący akceptując Regulamin akceptuje także fakt, że prawa autorskie i wszystkie znaki towarowe związane z Sklepem Internetowym, należą do Sprzedawcy albo posiada on właściwe licencje i podlegają prawnej ochronie.

 

§ 3
SKLEP INTERNETOWY
I USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
  1. Prawa do Sklepu Internetowego, w tym prawa autorskie majątkowe, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na stronie internetowej Sklepu Internetowego (z wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na stronie internetowej Sklepu Internetowego w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich następuje wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.
  2. Sprzedawca umożliwienia złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym. Ze Sklepu Internetowego mogą korzystać tylko Konsumenci lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta, którzy ukończyli 18 lat.
  3. Do korzystania ze Sklepu Internetowego konieczne jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu, a w celu złożenia Zamówienia także posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  4. Przeglądanie Produktów w Sklepie Internetowym nie wymaga rejestracji.
  5. Nie jest możliwe złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym anonimowo, pod pseudonimem lub przy użyciu niepoprawnych danych osobowych.
  6. Ceny Produktów podane w Sklepie Internetowym są podawane w złotych polskich i są cenami brutto tzn. zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów dostawy, które to zależą od wybranego przez Kupującego sposobu dostawy Produktów. Całkowity koszt Zamówienia, tj. cena wraz z kosztami dostawy, wskazany jest w Koszyku przed złożeniem Zamówienia przez Kupującego.
  7. Ceny Produktów podane w Sklepie Internetowym obowiązują od dnia złożenia Zamówienia do dnia jego realizacji przez Sprzedawcę. Sprzedawcy przysługuje prawo do zmiany Produktów lub ich cen w Sklepie Internetowym, przy czym powyższe nie ma zastosowania do Produktów już Zamówionych przez Kupującego i potwierdzonych przez Sprzedawcę.
  8. Podczas korzystania ze Sklepu Internetowego zabronione jest dostarczanie przez Kupującego treści bezprawnych, naruszających prawo lub sprzecznych z zasadami współżycia społecznego. Kupujący zobowiązany jest powstrzymywać się od jakichkolwiek działań lub zaniechań, które mogłoby negatywnie wpłynąć na funkcjonowanie Sklepu Internetowego, a także od wykorzystywania Sklepu Internetowego do celów sprzecznych z jego przeznaczeniem. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Kupującego działalności naruszającej interes Sprzedawcy.
  9. Informacje zawarte w Sklepie Internetowym nie stanowią oferty zawarcia umowy zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, co oznacza, że Sprzedawca może odmówić zawarcia Umowy Sprzedaży w szczególnie uzasadnionych przypadkach np. w celu ochrony przysługujących mu praw.
  10. Sklep Internetowy nie prowadzi hurtowej sprzedaży Produktów, której celem byłaby dalsza sprzedaż Produktów.
  11. Sprzedawca w celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu w związku z korzystaniem ze Sklepu Internetowego podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiadające stopniowi zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, a także podejmuje działania zapewniające w pełni poprawne funkcjonowanie Sklepu Internetowego.
  12. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości, problemów technicznych lub przerw w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego Kupujący winien poinformować Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@touches.pl oraz podać imię, nazwisko, adres do korespondencji e-mail, a także rodzaj i datę wystąpienia ww. nieprawidłowości lub przerw.
  13. Sprzedawca rozpatruje zgłoszenia, o którym mowa w § 3 ust. 12 oraz usuwa ewentualne nieprawidłowości.
  14. Sprzedawca poinformuje Kupującego o rozpatrzeniu danego zgłoszenia o nieprawidłowościach, o którym mowa w § 3 ust. 12 na wskazany przez niego adres do korespondencji e-mail. Usługami świadczonymi drogą elektroniczną są Umowa Sprzedaży i usługi określone w § 9 ust. 1.
  15. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Kupujących przez osoby nieuprawnione, dlatego Kupujący powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.

 

§ 4
KONTO W SKLEPIE INTERNETOWYM
  1. Kupujący może założyć konto w Sklepie Internetowym, w ramach którego przechowywane są wskazane dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego Zamówień, reklamacji i zwrotów.
  2. Założenie konta w Sklepie Internetowym następuje poprzez wypełnienie i przesłanie za pomocą automatycznego mechanizmu Sklepu Internetowego, formularza rejestracyjnego. Z chwilą przesłania przez Kupującego ww. formularza dochodzi do zawarcia na czas nieokreślony między Kupującym i Sprzedawcą umowy o prowadzenie konta w Sklepie Internetowym.
  3. Kupujący może założyć konto w Sklepie Internetowym w trakcie składania Zamówienia.
  4. Przy użyciu konkretnego adresu e-mail może zostać założone tylko jedno konto w Sklepie Internetowym.
  5. Kupujący loguje się do konta w Sklepie Internetowym przy użyciu adresu e-mail i zdefiniowanego przez Kupującego hasła. Sprzedawca może określić szczególne wymagania jakie spełniać musi hasło ustalone przez Kupującego.
  6. Umowa o prowadzenie konta w Sklepie Internetowym może być wypowiedziana ze skutkiem natychmiastowym przez Sprzedawcę, jeżeli Kupujący korzysta ze Sklepu Internetowego w sposób sprzeczny z Regulaminem, prawem lub dobrymi obyczajami, co obejmuje w szczególności podanie nieprawdziwych danych osobowych. O wypowiedzeniu umowy o prowadzenie konta w Sklepie Internetowym, Sprzedawca poinformuje Kupującego drogą mailową na posiadany adres mailowy Kupującego.
  7. Umowa o prowadzenie konta Kupującego w Sklepie Internetowym może być przez Kupującego wypowiedziana w każdej chwili, ze skutkiem natychmiastowym poprzez wysłanie na następujący adres mailowy kontakt@touches.pl oświadczenia o wypowiedzeniu umowy.
  8. W przypadku wypowiedzenia umowy o prowadzenie konta w Sklepie Internetowym Sprzedawca niezwłocznie usuwa konto Kupującego w Sklepie Internetowym.
  9. W przypadku wypowiedzenia umowy o prowadzenie konta w Sklepie Internetowym, Kupujący nie jest w stanie korzystać z wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego, w tym składać Zamówień.
  10. Kupujący korzystając ze Sklepu Internetowego potwierdza, że zapoznał się z jego treścią oraz akceptuje Regulamin w całości i zobowiązuje się do jego przestrzegania.

 

§ 5
SKŁADANIE ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ
  1. W celu zawarcia Umowy Sprzedaży, Kupujący składa Zamówienie na dostępny Produkt za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  2. Złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym można dokonać za pośrednictwem konta w Sklepie Internetowym albo wybrać opcję zakupu bez rejestracji. W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest:
    1. wybranie Produktów będących przedmiotem Zamówienia poprzez kliknięcie opcji „Dodaj do Koszyka” lub podobnego, przy czym możliwe jest wymaganie wybrania odpowiedniego wariantu Produktu, np. koloru lub rozmiaru;
    2. przejście do Koszyka;
    3. wypełnienie Formularza Zamówienia poprzez podanie danych niezbędnych do realizacji Zamówienia, w tym imienia i nazwiska odbiorcy przesyłki z Produktami, adresu dostawy Produktów, danych do faktury, jeżeli są inne niż dane Kupującego, sposobu płatności, wybranego rodzaju dokumentu księgowego (paragon albo faktura) oraz sposobu dostawy;
    4. zaakceptowanie Regulaminu, Polityki Prywatności i Plików Cookies, przy czym akceptacja ww. dokumentów jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia Zamówienia, a składając Zamówienie Kupujący potwierdza ich akceptację;
    5. wpisanie w przeznaczone do tego w Formularzu Zamówienia miejsce kodu Rabatu, jeżeli Kupujący takim Rabatem dysponuje i spełnione są warunki do jego zastosowania;
    6. kliknięcie opcji „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub podobnej.
  3. Wysłanie przez Kupującego Zamówienia stanowi wiążące oświadczenie woli zawarcia Umowy Sprzedaży zawartej na odległość, zgodnie z treścią Regulaminu.
  4. Kupujący ma możliwość zapłaty za Zamówienie:
    1. w formie przelewu online poprzez zewnętrzny system transakcyjny.
  5. W zależności od wybranej formy płatności Sprzedawca może naliczyć dodatkowe opłaty, o czym Kupujący zostanie poinformowany podczas składania Zamówienia.
  6. W przypadku wyboru płatności w formie przelewu online poprzez zewnętrzny system transakcyjny, po złożeniu Zamówienia Kupujący zostaje przekierowany na stronę transakcyjną celem płatności w pełnej wysokości za Zamówienie. Po płatności Kupujący jest zwrotnie przekierowany do Sklepu Internetowego i wtedy dochodzi do zawarcia Umowy Sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą. Kupujący otrzyma potwierdzenie złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy Sprzedaży na wskazany adres e-mail.
  7. W przypadku niepotwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia nie dochodzi do zawarcia Umowy Sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą, a wszelkie uiszczone przez Kupującemu płatności zostaną niezwłocznie zwrócone Kupującemu.
  8. Produkty pozostają własnością Sprzedawcy do momentu zapłaty pełnej zapłaty Ceny i kosztów dostawy przez Kupującego.
  9. Kupujący zobowiązany jest do podania w Formularzu Zamówienia prawdziwych danych osobowych. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca uprawniony jest do wstrzymania realizacji Zamówienia w przypadku podania przez Kupującego nieprawdziwych danych osobowych lub gdy podane dane osobowe budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedawcy co do ich poprawności. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa powyżej, Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub e-mailowo o wątpliwościach Sprzedawcy, przy czym Kupujący ma prawo wyjaśnienia wątpliwości Sprzedawcy.
  10. Kupujący oświadcza, że wszelkie dane osobowe podane w Formularzu Zamówienia są prawdziwe, a Sprzedawca zwolniony jest z obowiązku weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, pomimo postanowień wskazanych w § 5 ust. 11 Regulaminu.
  11. Sprzedawca do każdego Zamówienia wystawia dokumenty księgowe w formie elektronicznej, które to wysyłane są na adres e-mail Kupującego wskazany w Formularzu Zamówienia, na co Kupujący wyraża zgodę.
  12. Sklep Internetowy może odmówić realizacji Zamówienia szczególnie w przypadku nieopłacenia Zamówienia, braku Produktów, nieprawidłowego złożonego Zamówienia lub Zamówienia złożonego z naruszeniem Regulaminu.
  13. Kupujący może dokonać zmiany Zamówienia wyłącznie przed złożeniem Zamówienia.
  14. Kupujący na wskazany przez niego adres e-mail otrzymuje od Sprzedawcy wiadomości dotyczące bieżącego przebiegu składania i realizacji Zamówienia (status zamówienia).

 

§ 6
RABAT
  1. Sprzedawca może według swojego uznania, przyznawać Rabaty.
  2. Sprzedawca może udzielać Rabatów wszystkim Kupującym albo niektórym, np. tylko Kupującym, którzy zawarli ze Sprzedawcą umowę na świadczenie usług newslettera, zgodnie z Regulaminem Newslettera albo Kupującym, których jednorazowe Zamówienie przekracza określoną kwotę.
  3. Wysokość Rabatu, jak także warunki skorzystania z Rabatu są każdorazowo ustalane przez Sprzedawcę oraz publikowane w Sklepie Internetowym lub dostarczane za pośrednictwem newslettera, do Kupujących, którzy zawarli ze Sprzedawcą umowę na świadczenie usług newslettera, zgodnie z Regulaminem Newslettera.
  4. Wszelkie nieprawidłowości związane z niewłaściwym działaniem Rabatu, mogą być zgłaszane Sprzedawcy zgodnie z procedurą określoną w § 3 ust. 12 - 14 Regulaminu.

 

§ 7
DOSTAWA
  1. Dostawy zamówionych Produktów realizowane są na terenie Unii Europejskiej i Wielkiej Brytanii.
  2. Dostępne są następujące rodzaje dostaw zamówionych Produktów:
    1. za pośrednictwem kuriera,
    2. do paczkomatu.
  3. W przypadku dostawy za pośrednictwem kuriera, zamówione Produkty są dostarczane do Kupującego pod adres wskazany w Formularzu Zamówienia.
  4. W przypadku wyboru dostawy do paczkomatu, zamówione Produkty są dostarczane do Kupującego pod adres paczkomatu wybranego przez Konsumenta w momencie składania Zamówienia.
  5. W Formularzu Zamówienia, Sprzedawca podaje orientacyjny czas dostawy zamówionych Produktów do Kupującego, jednak Sprzedawca nie gwarantuje dostawy we wskazanym terminie. W przypadku zamówienia kilku Produktów dostawa nastąpi w jednej przesyłce w terminie odpowiadającym najdłuższemu z terminów oczekiwania wskazanemu dla zamówionych Produktów.
  6. Kupujący jest zobowiązany zweryfikować doręczoną przesyłkę z Produktami.
  7. W przypadku dostawy za pośrednictwem kuriera Kupujący powinien zbadać doręczona przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju w obecności kuriera. Jeżeli stwierdzi ubytek lub uszkodzenie przesyłki, powinien niezwłocznie sporządzić protokół szkody przy udziale kuriera oraz sporządzić dokumentację fotograficzną.
  8. W przypadku dostawy do paczkomatu, jeżeli Kupujący stwierdzi ubytek lub uszkodzenie przesyłki powinien niezwłocznie sporządzić dokumentację fotograficzną.
  9. Jeżeli Kupujący nie odbierze przesyłki z Produktami i nastąpi zwrot Produktów do Sprzedawcy - Sprzedawca może odstąpić od Umowy Sprzedaży, poprzez złożenie Kupującemu oświadczenia za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na wskazany adres e-mail Kupującego.

 

§ 8
REKLAMACJE
  1. Reklamacje z tytułu wad Produktów lub niezgodności Produktów z zawartą Umową Sprzedaży na odległość można złożyć:
    1. za pośrednictwem Formularza Reklamacyjnego dostępnego na koncie Kupującego po zalogowaniu w Sklepie Internetowym;
    2. w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy;
    3. poprzez przesłanie skanu podpisanego zgłoszenia reklamacyjnego drogą mailową e-mail na adres: kontakt@touches.pl
  2. W zgłoszeniu reklamacyjnym Kupujący winien wskazać numer Zamówienia, wadę, którą jego zdaniem Produkt posiada, żądania wobec Sprzedawcy, adres dostawy naprawionego albo wymienionego Produktu oraz numer rachunku bankowego w przypadku konieczności dokonania zwrotu Ceny za reklamowany Produkt.
  3. Kupujący zgodnie z art. 43d ust. 4 i 5 ustawy Prawa konsumenta dostarcza reklamowany Produkt na adres siedziby Sprzedawcy razem z pismem reklamacyjnym, a w przypadku dokonania zgłoszenia za pośrednictwem Formularza Reklamacyjnego, w terminie 7 dni od daty wysłania Formularza Reklamacyjnego.
  4. Sprzedawca potwierdza otrzymanie zgłoszenia reklamacyjnego na adres e-mailowy wskazany przez Kupującego, a w przypadku jego niewskazania na adres e-mailowy wskazany na koncie Kupującego po zalogowaniu w Sklepie Internetowym.
  5. Sprzedawca winien udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego oraz reklamowanego Produktu. Wskazany powyżej termin biegnie od późniejszej daty, jeżeli w innym momencie Sprzedawca otrzymał zgłoszenie reklamacyjnego i reklamowany Produkt.
  6. Sprzedawca odpowiada na reklamację drogą mailową, na adres wskazany przez Kupującego.
  7. W przypadku uznania przez Sprzedawcę reklamacji za uzasadnioną Sprzedawca naprawia Produkt albo wymienia Produkt na nowy, wolny od wad w terminie 14 dni od dnia uznania reklamacji. W przypadku, kiedy wymiana lub naprawa są niemożliwe albo w przypadku, kiedy naprawa Produktu wymagałaby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, tj. przewyższałaby wysokość Ceny, Sprzedawca dokonuje zwrotu Ceny Produktu w terminie 14 dni od dnia uznania reklamacji. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny Produktu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  8. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży na odległość na zasadach, które wynikają z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  9. Sprzedawca ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży zawartą na odległość istniejący w momencie jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
  10. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta za wady zakupionych Produktów na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z zastrzeżeniem treści § 11 Regulaminu.
§ 9
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
  1. Konsument albo Przedsiębiorca na prawach Konsumenta, który zawarł Umowę Sprzedaży na odległość może w terminie 14 dni od odebrania Produktu odstąpić od niej bez podawania przyczyny. W takim przypadku Umowę Sprzedaży uważa się za niezawartą, Konsument albo Przedsiębiorca na prawach Konsumenta zobowiązany jest zwrócić Produkt a Sprzedawca Cenę.
  2. Produkty stanowiące przedmiot zwrotu nie mogą być używane, brudne, zniszczone oraz muszą posiadać oryginalne metki i zabezpieczenia. W przypadku złożenia oświadczenia w zakresie Produktów, które nie spełniają powyższych warunków, oświadczenie Konsumenta albo Przedsiębiorcy na prawach konsumenta jest bezskuteczne.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument albo Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta może złożyć:
    1. za pośrednictwem Formularza odstąpienia dostępnego na koncie Kupującego po zalogowaniu w Sklepie Internetowym;
    2. w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy lub
    3. poprzez przesłanie skanu podpisanego oświadczenia o odstąpieniu drogą mailową e-mail na adres: kontakt@touches.pl
  4. Do zachowania terminu, o którym mowa w § 9 ust. 1 wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  5. W oświadczeniu o odstąpieniu Konsument albo Przedsiębiorca na prawach Konsumenta winien wskazać, że odstępuje od Umowy Sprzedaży (w całości albo części, jeżeli Zamówienie obejmowało więcej niż jeden Produkt), wskazać numer Zamówienia, w przypadku częściowego odstąpienia od Umowy Sprzedaży wskazać, które Produkty zostaną zwrócone, jak także numer rachunku bankowego na który ma zostać zwrócona Cena.
  6. Konsument albo Przedsiębiorca na prawach Konsumenta zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko Produkt podlegający zwrotowi na adres siedziby Sprzedawcy razem z oświadczeniem o odstąpieniu, a w przypadku złożenia oświadczenia za pośrednictwem Formularza odstąpienia, w terminie 7 dni od daty wysłania Formularza odstąpienia.
  7. Sprzedawca potwierdza otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu na adres e-mailowy wskazany przez Konsumenta albo Przedsiębiorcę na prawach konsumenta.
  8. W sytuacji, gdy Sprzedawca uzna, że w danej sprawie odstąpienie od Umowy Sprzedaży jest możliwe, w tym Produkt przejdzie pozytywną weryfikację zgodnie z § 9 ust. 2 powyżej, zwrot Ceny następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę Produktu, który podlega zwrotowi na skutek odstąpienia od Umowy Sprzedaży, rachunek bankowy, na który nastąpiła zapłata Ceny za dany Produkt lub na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu jeżeli Zamówienie zostało zamówione z opcją płatności przy dostawie.

 

§ 10
USŁUGI NIEODPŁATNE
  1. Na zasadach określonych w Regulaminie lub dokumentach powiązanych, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupujących, drogą elektroniczną następujące usługi nieodpłatne:
    1. formularz kontaktowy,
    2. newsletter,
    3. prowadzenie konta Kupującego w Sklepie Internetowym.
  2. Co do zasady, Usługi nieodpłatne świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, jednak Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, jeżeli Usługi nieodpłatne są czasowo lub trwale nieświadczone.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych powyżej usług, o czym poinformuje Kupujących w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
  4. Kupujący może korzystać z formularza kontaktowego w celu skontaktowania się ze Sprzedawcą.
  5. Rezygnacja z Formularza kontaktowego jest możliwa w każdej chwili poprzez zaprzestanie wysyłania zapytań do Sprzedawcy.
  6. Zasady korzystania z usługi newslettera zostały określone w Regulaminie Newslettera.
  7. Usługa prowadzenia konta Kupującego w Sklepie Internetowym odbywa się na zasadach określonych w § 4 Regulaminu.
  8. Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do konta Kupującego w Sklepie Internetowym lub innych Usług nieodpłatnych, jak także do usunięcia konta Kupującego w Sklepie Internetowym lub wypowiedzenia na zasadach określonych w Regulaminie innych Usług nieodpłatnych w przypadku działania przez Kupującego na szkodę Sprzedawcy, w szczególności:
    1. poprzez prowadzenia działalności reklamowej innego przedsiębiorcy lub produktu; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nie związanych z działalnością Sprzedawcy;
    2. poprzez prowadzenia działalności polegającej na zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd,
    3. poprzez naruszenia przez Kupującego przepisów prawa lub postanowień Regulaminu,
    4. a także, gdy zablokowanie dostępu do konta Kupującego w Sklepie Internetowym i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa - w szczególności: przełamywaniem przez Kupującego zabezpieczeń Sklepu Internetowego lub innymi działaniami hakerskimi.
  9. Zablokowanie dostępu do konta Kupującego w Sklepie Internetowym lub Usług nieodpłatnych trwa przez okres niezbędny do rozwiązania problemu.
  10. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do konta Kupującego w Sklepie Internetowym lub Usług nieodpłatnych, jak także o usunięciu konta Kupującego w Sklepie Internetowym lub wypowiedzenia na zasadach określonych w Regulaminie innych Usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany w ramach konta Kupującego w Sklepie Internetowym.
§ 11
PRZEDSIĘBIORCY
  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy Sprzedaży zawartych z Przedsiębiorcami tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Przedsiębiorcę, jednak odpowiedzialność Sprzedawcy ograniczona jest do wysokości Ceny. Wyłączona jest odpowiedzialność Sprzedawcy za szkody pośrednie i utracone korzyści.
  2. Na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkty wobec Przedsiębiorcy zostaje wyłączona.
  3. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu kurierowi przechodzą na Przedsiębiorcę ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu, jak także skutki ewentualnego opóźnienia w dostawie.
  4. Przedsiębiorca zobowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności kuriera.

 

§ 12
DANE OSOBOWE

Zasady ochrony i przetwarzania danych osobowych określone zostały w Polityce Prywatności i Plików cookies, która dostępna jest nad następującym linkiem: touches.pl

 

§ 13
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Treść Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony internetowej Sklepu Internetowego.
  2. Regulamin obowiązuje od dnia 12.10.2023 r.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu z ważnych powodów, w szczególności zmian przepisów prawa, zmian wynikających z zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych, zmian technologicznych, konieczności usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie, zmian danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych, w celu uatrakcyjnienia funkcjonowania Sklepu i jakości świadczonych usług. Wszelkie Umowy Sprzedaży zawarte przed dniem wejścia w życie nowego regulaminu, realizowane są na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu zawarcia Umowy Sprzedaży.
  4. O zmianie Regulaminu Sprzedawca poinformuje na stronie internetowej Sklepu Internetowego oraz drogą mailową na adres mailowy wskazany w koncie Kupującego w Sklepie Internetowym. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
  5. W przypadku, gdy Kupujący nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę drogą e-mailową na adres e-mailowy kontakt@touches.pl co skutkuje brakiem możliwości składania Zamówień, rozwiązaniem umów, o których mowa w § 4 Regulaminu oraz brakiem możliwości korzystania z Usług nieodpłatnych.
  6. W razie zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień Regulaminu decyzją organu lub sądu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i wiążą Sprzedawcę oraz Kupującego.