Regulamin Programu Lojalnościowego



§ 1
DEFINICJE

 

  • Regulamin Programu Lojalnościowego – niniejszy regulamin, który określa zasady przyznawania Kupującemu w Sklepie Internetowym punktów w Programie Lojalnościowym organizowanym przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin Programu Lojalnościowego jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
  • Sklep Internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem: touches.pl 
  • Regulamin Sklepu Internetowego – regulamin dostępny pod adresem: https://touches.pl/pages/regulamin-sklepu-internetowego 
  • Regulamin Newslettera - regulamin dostępny pod adresem: https://touches.pl/pages/regulamin-newslettera 
  • Sprzedawca – TOUCHES sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy al. Komisji Edukacji Narodowej 51/51, 02-797 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001032612, NIP: 9512566991;
  • Kupujący – osoba fizyczna, w tym Konsument, Przedsiębiorca na prawach Konsumenta i Przedsiębiorca, który posiada zdolność do czynności prawnych albo osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego w celu zakupu Produktu/Produktów;
  • Produkt/Produkty – produkt/produkty dostępny/-e w Sklepie Internetowym.

 

§ 2
ZASADY OGÓLNE
  • Program Lojalnościowy ma na celu przyznanie Kupującemu punktów w Programie Lojalnościowym, za które to przysługują upusty cenowe w Sklepie Internetowym zgodnie z Regulaminem Programu Lojalnościowego. 
  • Jakiekolwiek uprawnienia wynikające z Programu Lojalnościowego, w tym punkty w Programie Lojalnościowym, nie mogą być przeniesione przez Kupującego na osobę trzecią. 
  • Punkty w Programie Lojalnościowym przyznawane są wyłącznie Kupującym posiadającym konto w Sklepie Internetowym. 
  • Program Lojalnościowy nie jest w żaden sposób stworzony, administrowany, wspierany lub sponsorowany przez serwis Instagram ani z nim związany. Instagram jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez Facebook Inc. Instagram nie ponosi odpowiedzialności za Program Lojalnościowy. 

 

§ 3.
PUNKTY
  • Punkty w Programie Lojalnościowym przyznawane są Kupującemu za:
    • dokonanie zakupu Produktu/Produktów lub usług w Sklepie Internetowym, 
    • założenie konta w Sklepie Internetowym, 
    • zapisanie się do newslettera zgodnie z Regulaminem Newslettera, 
    • jednorazowe dołączenie do grona podmiotów obserwujących profil „touches.stories” w serwisie społecznościowym Instagram pod adresem: www.instagram.com/touches.stories/ lub 
    • wystawienie jednej opinii w Sklepie Internetowym po zakupie Produktu/Produktów lub usług w Sklepie Internetowym.
  • Punkty w Programie Lojalnościowym przyznawane są Kupującemu w następującej wysokości:
  • 10 punktów za każde wydane 100 zł na zakup Produktu/Produktów lub usług w Sklepie Internetowym, 
  • 50 punktów za założenie konta w Sklepie Internetowym, 
  • 50 punktów za zapisanie się do newslettera zgodnie z Regulaminem Newslettera,
  • 50 punktów za jednorazowe dołączenie do grona podmiotów obserwujących na Instagramie Sprzedawcę pod nazwą: „touches.stories”,
  • 50 punktów za wystawienie jednej opinii w Sklepie Internetowym po zakupie Produktu/Produktów lub usług w Sklepie Internetowym.
  • Punkty i prawa związane z Programem Lojalnościowym nie mogą być sprzedawane, przenoszone ani zbywane w inny sposób, w szczególności pomiędzy Kupującymi ani nie mogą być przedmiotem żadnych innych czynności, z wyjątkiem tych określonych w Regulaminie Programu Lojalnościowego. 
  • Prawo do korzystania z punktów w Programie Lojalnościowym, a w szczególności prawo do wymiany punktów w Programie Lojalnościowym na upusty cenowe w Sklepie Internetowym, przysługujące wyłącznie Kupującemu.
  • Punkty w Programie Lojalnościowym nie mogą być wymieniane na gotówkę. 
  • Rabat przyznany w ramach Programu Lojalnościowego, uzyskany za Punkty, zostanie automatycznie rozdzielony proporcjonalnie pomiędzy wszystkie Produkty zawarte w Zamówieniu.

 

§ 4.
GROMADZENIE PUNKTÓW W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM
  • Punkty w Programie Lojalnościowym przyznawane są Kupującemu automatycznie zgodnie z § 3 ust. 1 i 2 Regulaminu Programu Lojalnościowego i gromadzone są na koncie Kupującego w Sklepie Internetowym. 
  • Za każde 100 punktów w Programie Lojalnościowym na koncie Kupującego w Sklepie Internetowym, Kupujący w Sklepie Internetowym w terminie 7 dni otrzymuje upust centowy o wartości 20 zł. Przyznanie Kupującemu ww. upustu cenowego powoduje odjęcie 100 punktów w Programie Lojalnościowym z konta Kupującego w Sklepie Internetowym. 
  • Kupujący w jednym Zamówieniu może zrealizować tylko jeden Kod Rabatowy. 
  • Otrzymane przez Kupującego punkty w Programie Lojalnościowym są ważne 12 miesięcy, a po tym okresie są automatycznie kasowane. Skasowanie zebranych i niewykorzystywanych punktów, o których mowa powyżej, oznacza ich utratę. Jeżeli po wyzerowaniu konta Kupującego w Sklepie Internetowym dokona on zakupów w Sklepie Internetowym naliczanie punktów odbywa się od zera. 
  • Korzystanie podczas płatności z upustu cenowego przyznanego za punkty w Programie Lojalnościowym nie wyklucza możliwości skorzystania z obecnie istniejących rabatów, zgodnie z postanowieniami Regulaminu Sklepu Internetowego.
  • Z okazji organizowanych przez Sprzedawcę promocji lub innych wydarzeń w Sklepie Internetowym Kupujący może otrzymywać dodatkowe upusty cenowe uprawniające Kupującego do jednorazowych zakupów z upustem cenowym w Sklepie Internetowym. 
  • W przypadku zwrotu Produktu/Produktów, na który udzielony został upust cenowy, punkty w Programie Lojalnościowym nie podlegają zwrotowi. 

 

§ 5.
DANE OSOBOWE

Zasady ochrony i przetwarzania danych osobowych określone zostały w Polityce Prywatności i Plików cookies, która dostępna jest nad następującym linkiem: https://touches.pl/pages/polityka-prywatnosci 

 

§ 6.
REKLAMACJE
  • Kupujący ma prawo zgłosić reklamację w przypadku nieprawidłowego przyznania, nieuzasadnionego lub nieprawidłowego wykorzystania upustów cenowych przyznanych za punkty w Programie Lojalnościowym powstałego na skutek okoliczności nieleżących po stronie Kupującego, skutkujących niemożliwością korzystania z upustów cenowych przyznanych za punkty w Programie Lojalnościowym zgodnie z Regulaminem  Programu Lojalnościowego. 
  • Reklamacja może być złożona w sposób wskazany w § 8 ust. 1 Regulaminu Sklepu Internetowego. 
  • Reklamacja złożona w sposób wskazany w § 8 ust. 1 pkt. 2 lub 3 Regulaminu Sklepu Internetowego powinna zawierać: imię i nazwisko, dane kontaktowe, okoliczności uzasadniające reklamację, a także konkretne żądanie Użytkownika związane ze składaną reklamacją. 
  • Sprzedawca potwierdza otrzymanie zgłoszenia reklamacyjnego na adres e-mailowy wskazany na koncie Kupującego po zalogowaniu w Sklepie Internetowym.
  • Sprzedawca winien udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Wskazany powyżej termin biegnie od późniejszej daty, jeżeli w innym momencie Sprzedawca otrzymał zgłoszenie reklamacyjne. 
  • Sprzedawca odpowiada na reklamację drogą mailową, na adres e-mailowy, o którym mowa w § 6 ust. 4 Regulaminu Programu Lojalnościowego. 
  • Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem. 
  • W przypadku uznania przez Sprzedawcę reklamacji za uzasadnioną Sprzedawca przyzna Kupującemu punkty w Programie Lojalnościowym, które to zostały wykorzystane w sposób nieuzasadniony lub nieprawidłowy. Okres ważności ww. punktów wynosi 12 miesięcy od dnia ich przyznania przez Sprzedawcę. 

 

§ 7.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  • Treść Regulaminu Programu Lojalnościowego może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony internetowej Sklepu Internetowego.
  • Regulamin obowiązuje od dnia 03.09.2024 r.
  • W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie Programu Lojalnościowego zastosowanie znajdzie Regulamin Sklepu Internetowego. 
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu Programu Lojalnościowego z ważnych powodów, w szczególności zmian przepisów prawa, zmian wynikających z zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych, zmian technologicznych, konieczności usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie Programu Lojalnościowego, zmian danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych, w celu uatrakcyjnienia funkcjonowania Sklepu Internetowego  i jakości świadczonych usług. Wszelkie nabycia punktów w Programie Lojalnościowym przed dniem wejścia w życie nowego regulaminu, realizowane są na podstawie Regulaminu Programu Lojalnościowego, który obowiązywał w dniu nabycia punktów w Programie Lojalnościowym. 
  • O zmianie Regulaminu Programu Lojalnościowego Sprzedawca poinformuje na stronie internetowej Sklepu Internetowego oraz drogą mailową na adres mailowy wskazany w koncie Kupującego w Sklepie Internetowym. Zmiana Regulaminu Programu Lojalnościowego wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
  • W przypadku, gdy Kupujący nie akceptuje nowej treści Regulaminu Programu Lojalnościowego obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę drogą e-mailową na adres e-mailowy kontakt@touches.pl co skutkuje koniecznością wykorzystania przez Kupującego posiadanych punktów w Programie Lojalnościowym w terminie 6 miesięcy od ww. zawiadomienia. Po ww. okresie punkty w Programie Lojalnościowym są automatycznie kasowane. Skasowanie zebranych i niewykorzystywanych punktów, o których mowa powyżej, oznacza ich utratę.
  • W razie zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień Regulaminu Programu Lojalnościowego decyzją organu lub sądu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i wiążą Sprzedawcę oraz Kupującego.
  • Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z Regulaminem Programu Lojalnościowego jest prawo polskie.
  • Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Sądem właściwym do rozpatrywania ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym jest Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie.