Produkty

Czy rozmiarówka jest zaniżona czy zawyżona?

Nie. Rozmiarówka jest standardowa, co oznacza, że należy kierować się rozmiarem, który nosimy na codzień. Jeśli nie jesteś pewna jaki rozmiar wybrać skorzystaj z tabeli wymiarów, a w razie potrzeby skontaktuj się z nami.

Jak wybrać odpowiedni rozmiar bielizny modelującej?

Wybierając rozmiar należy kierować się rzeczywistym rozmiarem, a szczegółowe informacje znajdziesz w tabeli rozmiarów w karcie produktu. Specyfiką bielizny modelującej jest jej elastyczność i możliwość dopasowania się do ciała. Dlatego też, produkt, który wyjmiesz z opakowania może wydawać Ci się nienaturalnie mały - przymierz go, a zobaczysz jak dobrze się układa!

Jak dbać o produkty?

Każdy z naszych produktów posiada rekomendacje dotyczące prania oraz suszenia. Znajdziesz je na wewnętrznej stronie odzieży. Należy przestrzegać tych przepisów, aby zapewnić ubraniom odpowiednią pielęgnację. 

Gdzie znaleźć informacje o nowych kolekcjach?

Jeśli chcesz, abyśmy na bieżąco informowali Cię o nowościach, a także planowanych aktywnościach dołącz do naszego Newslettera. Więcej informacji znajdziesz również na naszym koncie na Instagramie @touches.stories

Technologia i właściwości

Co oznacza technologia seamless?

Technologia seamless umożliwia stworzenie produktu z jednego kawałka dzianiny bez konieczności używania szwów. Wpływa to na wygodę użytkowania, elastyczność produktu i możliwość dopasowania się do sylwetki bez odznaczania się - także w newralgicznych partiach ciała.

Płatności

Jakie metody płatności są akceptowane?

Dostępne formy to płatność przelewem za pośrednictwem Przelewy 24 (w tym Blik, PayPo) oraz kartą.

Dostawa

 Jaki jest czas realizacji zamówienia?

PRZEDSPRZEDAŻ - wysyłka do 3 tygodni.

Czas wysyłki zamówienia to 1-2 dni. Czas ten może się wydłużyć, jeżeli data złożenia zamówienia poprzedza dzień wolny od pracy.

Czy można łączyć zamówienia (np. 2 zamówienia złożone 1 dnia)?

Niestety z przyczyn logistycznych nie ma takiej możliwości.

Zwroty

Czy jest możliwość zwrotu?

Tak, w ciągu 14 dni. Zwrot należy przesłać na adres: Store It/ Touches sp.z o.o. ul. Omłotowa 23, 94-251 Łódź. Do przesyłki należy dołączyć numer zamówienia.

Czy jest możliwość wymiany?

Niestety nie ma takiej możliwości. Należy zwrócić produkt i ewentualnie dokonać nowego zakupu.

Czy produkt musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu?

Nie musi, natomiast powinien być zabezpieczony tak, aby nie uległ uszkodzeniu bądź zniszczeniu w transporcie.

Czy zwrot jest darmowy?

Koszt zwrotu pokrywa kupujący.

Masz inne pytanie?

Napisz do nas na adres kontakt@touches.pl, a na pewno odpowiemy tak szybko jak tylko to będzie możliwe.